Enjoy

//tentang aku yang suka masak-masak !
The Owner

akak Zai



Diaries Owner Linkies

I'm a wife to my husband, a mother to my beloved children, a daughter to my parents and a servant to ALLAH S.W.T. I just LOVE to COOKING <3


Sembang-sembang



Thanks

Kerana sudi singgah ke blog akak.:)



Assalamualaikum..



Assalamualaikum pembuka bicara
 dan sebagai membuka lembaran muka buku untuk tahun 2013 ini saya ingin mengongsi semua resepi masakan yang saya telah, sedang dan akan saya sediakan di laman blog ini.Satu perkara yang amat saya minati dan sukai.Tidak lah sehebat chef yang ternama atau masakan ada 'kelas' yang ada pelbagai bintang seperti di hotel-hotel ternama.Cuma perkongsian minat & pengetahuan tentang perkara-perkara terkini dalam bidang masakan.Kita berkongsi cerita juga tentang hidup ini.KITA ADALAH APA YANG KITA ADA.Kadang-kadang hidup kita terlalu sukar untuk dimengertikan.Sebaik macam mana pun kita merancang  hidup ini..kadang-kadang terbabas juga dari 'kehendak'.Tapi walaupun terbabas dari keinginan itu,kadang-kadang kita menemui sesuatu yang 'tak disangka' datang dalam hidup kita.Lebih baik dari yang kita inginkan.Begitulah hebatnya perancangan ALLAH...